[ 10.11.15 ]
Mapa actualitzat del Parc Agrari del Baix Llobregat

L’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya edita el mapa topogràfic del Parc Agrari del Baix Llobregat a escala 1:25.000.

L’edició permet representar el territori de manera detallada per tractar de manera acurada l’accessibilitat des de diferents punts de vista o altres aspectes relacionats amb el Parc Agrari, com activitats que es desenvolupen, el medi natural, llocs d’interès o equipaments públics.

Per aquest motiu, l’Institut Cartogràfic i Geològic considera que és un bon producte tant per professionals que fan servir la cartografia com per un públic més general.

La publicació s’emmarca en el recull de diferents mapes de la Xarxa de Parcs Naturals que ja s’han anat editant dins les col·leccions de capitals comarcals: la Serralada Litoral, la Serralada de Marina i el del Parc del Montnegre i el Corredor, dins la col·lecció Unitats Geogràfiques; i el Parc Natural del Montseny i el de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, en la col·lecció Espais naturals protegits completen la llista.