[ 28.11.15 ]
Taller de sabó a Polinyà

El passat mes de novembre vam realitzar el taller de reciclatge de sabó amb oli de fregir a Polinyà.

Aquest taller es va realitzar  per donar a conèixer la instral.lació de contenidors de recollida selectiva d'oli de cuina que realitza el consorci de residus del Vallès als seus municipis.

Aquesta campanya es diu recicla oli i guanyem.

L'oli domèstic ja es pot reciclar a  Polinyà. Des del mes de juliol hi ha instal·lats quatre contenidors on s'ha de llençar l'oli, dins d'ampolles o garrafes. Només s'hi pot llençar l'oli del consum domèstic, no està permès llençar-hi el de les activitats econòmiques com ara bars i restaurants que ja han de disposar del seu propi sistema de reciclatge.

S'han col·locat 4 punts de recollida d'olis en el municipi mitjançant contenidors especials. Aquests estan emplaçats als següents espais:

-          CEIP Pere Calders

-          CEIP Roser Capdevila

-          Plaça Barcelona

-          Carrer Onze de Setembre (cantonada carrer Sant Pere)- davant del Centre cívic.