[ 19.01.16 ]
Fundació Sigea renova el distintiu de qualitat turística SICTED.

Un total de 41 empreses del Baix Llobregat han obtingut el distintiu de compromís per a la qualitat turística SICTED (Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinació), segons va concloure la Taula de Qualitat Turística del Consorci de Turisme del Baix Llobregat i així ho ha ratificat oficialment el Comité Interdetinos de la Secretaría General de Turismo i el Instituto para la Calidad Turística Española.

El passat mes de desembre va finalitzar el cicle d’implantació del 2015. De les 41 empreses distingides, 36 empreses renoven el distintiu, i 5 empreses l’han rebut enguany per primer cop. Aquestes empreses noves són la platja de Viladecans, el càmping Tres Estrellas de Gavà, elCentre Jujol Can Negre i l’empresa Trencadís de Sant Joan Despí, i l’empresa Costa Water Park d’Esplugues de Llobregat.

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat va iniciar l’any 2007 aquesta aposta per la qualitat a la nostra comarca, mitjançant el Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinació, també conegut com a SICTED, en col·laboració amb els ajuntaments. El SICTED, a més, fomenta la coordinació del sector públic i privat del Baix Llobregat, i impulsa la bona imatge i el servei per la qualitat del nostre territori.

A la província de Barcelona en total han estat distingides 456 empreses i serveis de dotze destinacions (entre les quals el Baix Llobregat). En total, a Catalunya hi ha 514 empreses distingides i a Espanya un total de 4.229 empreses de 188 destinacions (dades 2015).