[ 04.02.16 ]
Hivern cŕlid i sense pluges

L'hivern de l'any 2016 serŕ recordat per ser un dels menys plujosos des de fa cent anys. Aquest fet juntament amb el poc fred d'aquesta temporada estŕ provocant canvis molt visibles a les zones agrícoles.

Les altes temperatures estan avançant les collites de verdures  i algunes s'estan sol·lapant a bona part del Parc Agrari del Baix Llobregat. Aquest fet implica que el seu preu en origen baixi perquč hi ha molta oferta de cop.

Els ametllers estan flotint una mica abans dels que és habitual. Algunes vinyes els surten les primeres fulles quan aquestes hauríen d'aparčixer cap el mes d'abril.

La manca de fred provoca que hi hagi una floració irregular en la fruita dolça. Aixň fa preveure una campanya en la que hi haurŕ probablement una possible menor producció.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia