[ 11.02.16 ]
Fundació Sigea junt amb el grup de treball IASTraker seleccionada per realitzar una jornada de voluntariat amb

A finals del mes de gener vam entrar en contacte amb el grup de treball que ha desenvolupat l'IASTraker que ha desenvolupat una app en la que tothom pot particiapar en la cerca d'algunes espčcies exotiques i  contribuir en la seva localització en un mapa.

Fundació Sigea i el grup de treball de IASTraker hem obtingut finançament per poder realitzar una jornada de voluntariat ambiental en un espai en custňdia a Viladecans.

En aquesta convocatňria s'han seleccionat 60 entitats a tot l'estat espanyol per realitzar jornades de voluntariat i custňdia en el marc del projecte "Tejiendo Redes".

Les propostes eren per realitzar una jornada de voluntariat en finques en custňdia en el marc del programa "Voluntariado y custodia del territorio" del projecte "Tejiendo Redes para la custodia del territorio en Espańa".

</section><//section>

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia