[ 01.04.16 ]
Visita guiada a l'ermita de Sales de Viladecans

Santa Maria de Sales és una ermita del segle Xll assentada a sobre d'una antiga vila romana. Té pintures gòtiques i està ubicada en una plana elevada al samuntà del Montbaig, popularment coneguda com la muntanya de Sant Ramon, al municipi de Viladecans.

El passat 20 de març es van iniciar les visites guiades a l'ermita de Sales  organitzades pel Departament de Patrimoni de l'Ajuntament de Viladecans.

Us recomanem la visita a aquest edifici emblemàtic de Viladecans. l'Edifici ha tingu procés molt llarg de restauració i consolidació. En una darrera fase s'ha realitzat un estudi molt acurat de les seves pintures murals i s'han fet treballs per la seva protecció.

El proper diumenge, 10 d’abril, a les 11 i a les 12h, hi haurà visita guiada a l'ermita de Santa Maria de Sales, Pla de les Deodates (al costat del cementiri).

La seva visita és imolt recomanable per a totes les persones que vulguin conèixer el patrimoni i la història de Viladecans.

És una visita Guiada gratuïta.

Cal apuntar-s'hi al correu: patrimonicultural@viladecans.cat, o bé als telèfons: 936 351 800, ext.: 8180 o 8174.

Si voleu visitar l'ermita de Sales aquí us deixem altres dates.

10 d'abril, 29 de maig, 12 de juny, 18 de setembre, 9 d'octubre i 1 de novembre. Duren aproximadament uns 25 minuts cadascuna. l'horari de les visites és a les 11 i a les 12 hores. El dia 1 de novembre l'horari és de les 11 hores a les 14 i de 16 a 18 hores i és una jornada de portes obertes.