[ 23.03.09 ]
Segon conveni col·lectiu del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya

El segon conveni col·lectiu del sector del lleure educatiu i sociocultural es va publicar al DOG el passat 20 de febrer de 2009 per als anys 2008-2010.

S’estima que aquesta regulació pot beneficiar a uns  quinze mil treballadors a Catalunya. Per fi, en ella es regula l’organització de la feina i la mobilitat dels treballadors, s’estipula un índex de qualitat de la seva realització, es fa una classificació del personal per categories professionals, s’estableix una estructura salarial, es contempla el reciclatge i la formació…. molts aspectes disposats de manera que ben segur aumentaran la ja bona qualitat tant dels treballadors com del ventall ampli dels serveis que oferim en el sector.

Fundació Sigea aplica aquest conveni des del primer moment que entra en vigor i actualitza els seus salaris i condicions laborals dels treballadors de l’entitat. Aixň, que repercuteix en el cost de les activitats, ha de ser un motiu d’elecció coherent i segura a l’hora de realitzar una activtat, doncs implica la desaparició de possibles  irregularitats.

El conveni del lleure i sociocultural suposa un reconeixement de la societat davant de tots els esforços de molts professionals que amb vocació i experičncia, han contribuit i contribuim a modelar bones persones amb valors profuns per la humanitat.

Sara Fraguas Planellas - Presidenta Fundació SIGEA

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia