[ 01.04.16 ]
Obertes les inscripcions del Taller gratuit: Identificació d'espècies exòtiques invasores

El proper 5 de juny de 2016 Fundació Sigea conjuntament amb l'equip de treball IC5team, us proposem que participeu en un taller gratuit de localització i extracció controlada de plomall de la pampa (cortadella) a la finca de custòdia Espai Agroforestal Cal Menut de Viladecans.

IC5teamb han desenvolupat una APP que es diu IAS Tracker que té la finalitat de que qualsevol persona pugui contribuir a la localització d'algunes espècies invasores ja que la seva proliferació és una de les principals causes de la pèrdua de la biodiversitat.

Si us voleu inscriure ho podeu fer trucant a Fundació Sigea al telèfon 93 647 21 21. També us podeu inscriure al correu electrònic: reserves@fundaciosigea.org .Places limitades.

Programació:

1. Punt de trobada a l'espai Agroforestal de Cal Menut.
  2. Explicació de l'APP IASTracker i itinerari pràctic amb captures i validació de les espècies observades.
  3. Extracció d'alguns exemplars de Cortaderia selloana