[ 19.09.16 ]
Visita guiada a l'ermita de Sales de Viladecans

Diumenge 18 de setembre es va realitzar la visita guiada a l'ermita de Sales de Viladecans. Aquesta petita ermita estŕ situada al costat del cementiri de Viladecans.

Consta de tres elements constructius ben diferenciats i s'assenta a sobre d'antigues restes de la vila romana de Sales.

En aquesta activitat es dóna a conéixer la seva evolució histňrica i constructiva, alguns trets de la restauració del temple i el millor de tot, les pintures murals gňtiques i renaixentistes i d'altres posteriors que durant segles han quedat amagades.

Per inscripcions cal que truqueu al telčfon 93 635 18 00 Patrimoni Cultural de l'Ajuntament de Viladecans

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia