[ 26.09.16 ]

Diumenge 25 de setembre de les 11:30 a les 13:30 hores s'ha realitzat una visita guiada pel parc metropolità de Can Vidalet a Esplugues de Llobregat destinada a públic infantil. En aquesta activitat, els més petits han pogut conèixer alguns trets de la història del parc i del seu entorn.

Aquest parc es troba al municipi d'Esplugues, a tocar de l'Hospitalet de Llobregat. A l'actualitat és un espai lúdic i ple d'arbres exòtics en una zona densament habitada.

L'any 1953 el Pla Comarcal va qualificar la finca com a parc urbà i al 1973, es va aprovar el Pla Parcial d'ordenació de Can Vidalet i l'any 1974 ja va passar a formar part del patrimoni municipal d'Esplugues. Actualment aquest parc és un del més emblemàtics de la xarxa de parcs de l'àrea metropolitana.

Aquesta activitat estava programada entre les activitats de la jugateca ambiental promoguda per l'Àrea metropolitana de Barcelona que ofereix un espai lúdic i educatiu en temes de medi ambient als parcs urbans.