[ 13.02.17 ]

Fundació Sigea participa a la campanya del Consorci de Turisme del Baix Llobregat EL SUPER MES! L'abril més familiar al Baix Llobregat.

Us proposem que aprofiteu les FESTES AGRÍCOLES o les DESCOBERTES EN BICI a Viladecans ja que aquestes activitats són exclusives amb descomptes per famílies durant els divendres, dissabtes i diumenges del mes d'abril. En aquestes activitats descobrireu els espais naturals del DElta del Llobregat, el Parc Agrari i tastareu producte ecològic i de Km 0.

EL SUPER MES és una campanya de promoció turística que té l'objectiu de posicionar el Baix Llobregat com a destí d’escapades per a famílies i incrementar el nombre de visites al nostre territori, en la qual volem que hi participeu totes les empreses turístiques, entitats i ajuntaments oferint promocions específiques per a famílies durant tot el mes d'abril.