[ 19.09.09 ]
FICMA 2009

El dissabte 19 de setembre de 2009 es va celebrar a la localitat d’Esplugues de Llobregat el Festival Internacional de Cinema de Medi Ambient, amb projeccions de pel·lícules centrades en el impacte ambiental de l’ús dels plàstic i el canvi climàtic.

Fundació Sigea va estar present amb l’activitat complementària “Juguem amb els plàstics” que va aplegar més de 40 participants entre adults i nens que van aprendre a aprofitar els envasos de plàstics per construir jocs clàssics com les bitlles, el menja-boles, atrapa-suros, maraques, el telèfon, xanques...i jugar amb ells reduint residus.