[ 25.09.09 ]
Setmana de la mobilitat a Esplugues

El Departament de Medi ambient de l’Ajuntament d’Esplugues ha obsequiat a diferents usuaris del transport públic de la ciutat amb una samarreta que commemora la setmana europea de la mobilitat sostenible i segura.

Un informador ambiental de Fundació Sigea ha estat l’encarregat d’entregar-les als viatgers del trambaix i  d’algunes línies del bus  en horari de 12 a 13 hores i de 18 a 19 hores.

Amb motiu de la celebració de la Setmana de la mobilitat sostenible i segura l’Ajuntament d’Esplugues organitza el control de soroll dels vehicles a diferents punts de la ciutat amb  la  col·laboració de la Guardia Urbana. Un educador ambiental realitza les mesures de soroll i en passa les dades a l’administració.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia