[ 14.10.09 ]
Horts municipals a Cornellà de Llobregat

Els alumnes de cicle inicial i mitjà d’Educació Primària de les escoles de Cornellà visiten  els Horts Municipals ubicats als voltants de l’estadi d’atletisme de la ciutat.

En aquesta activitat els alumnes fan la descoberta del medi agrícola en un recinte municipal dividit en petites parcel·les que  són conreades per persones de la ciutat de Cornellà entusiastes de l’agricultura lúdica i familiar.

Fundació Sigea ha dissenyat aquest programa pedagògic. Aquest curs 2009-10 és el segon any de funcionament d’aquesta activitat .

En el darrer curs hi van assistir 147 alumnes. La previsió per aquest any és molt engrescadora perquè ja hi ha més de 600 alumnes que ens visitaran i realitzaran pràctiques agrícoles en aquest espai.

En aquest curs els alumnes vindran dues vegades: primer a plantar i després a collir per veure els fruits de la seva feina.

El  dia 7 d’octubre de 2009 es van reiniciar les activitats del programa amb alumnes de la ciutat als horts municipals de Cornellà.