[ 28.09.09 ]
Del Castell de Castelldefels fins el castell de Bruguers

Diumenge 27 de setembre es va realitzar la segona caminada del castell de Castelldefels fins el Castell de l’Eramprunyŕ a Gavŕ, organitzada pel CAA Cal Ganxo i guiada per Fundació Sigea.

A les 9 del matí es va posar en marxa el grup. L’inici del recorregut va ser a la porta del Castell de Castelldefels. A continuació es va anar ascendint fins passar pel davant de Cal Ganxo i des d’aquí ja ens vam endinsar al Parc Natural del Garraf. Des del coll de Santa Maria, accedirem al camí medieval que ens portŕ  fins el Castell de l’Eramprunyŕ.

Els participants van gaudir de la passejada amb els contrastos que ofereix la geologia i la vegetació del Garraf.

Un cop al castell ens van unir a l’Aplec de Sant Miquel, promogut al municipi de Gavŕ amb l’especial col·laboració de la Unió Muntanyenca de l’Eramprunyŕ. Aquest any s’han commemorat els 500 anys de l’ermita de Bruguers.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia