[ 03.11.09 ]
Eduquem en família i pel civisme

El passat mes d’octubre de 2009, la Secretaria d’Acció Ciutadana de la Generalitat de Catalunya ha atorgat una subvenció Fundació Privada Sigea per la realització del programa Eduquem en família i pel civisme.

Aquest programa es desenvolupa als municipis de l’Ŕrea Metropolitana de Barcelona i té l’objectiu de promoure  l’educació cívica. L’activitat es realitzarŕ durant el mes de desembre de 2009 en una carpa que es trasllada a diferents ciutats.

El joc del civisme  és el component més atractiu que permet descobrir de forma lúdica actituds que milloren la convivčncia i el respecte entre tota la comunitat.

En aquest joc els participant comencen fent una autoavaluació sobre actituds concretes.

A continuació s’inicia el joc on es tracten temes com el manteniment de la neteja dels carrers, conservació del mobiliari urbŕ, Reciclatge (a casa), la contaminació acústica, la mobilitat, la convivčncia cívica entre TOTS els ciutadans, la diversitat de cultures...

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia