[ 25.11.09 ]
Setmana de la ciència a Castelldefels

Diumenge 22 de novembre Fundació Sigea va realitzar un itinerari al Turó del Fanxó a Castelldefels.

Aquesta activitat formava part dels diferents actes que van servir per concloure la setmana de la ciència al municipi de Castelldefels.

L'objectiu d'aquesta edició de la Setmana de la Ciència, que se celebra anualment amb el suport de la Unió Europea, ha estat fomentar la sensibilitat de la societat envers les activitats d'investigació científica i innovació tecnològica, i promoure la cultura científica de la ciutadania mitjançant l'accés directe al coneixement del patrimoni espanyol i català en aquests camps, de les activitats dels investigadors i de les polítiques públiques que es desenvolupen a aquest efecte.

El punt de partida va ser el Centre d’activitats ambientals Cal Ganxo, a Castelldefels. El recorregut, de dues hores, va permetre descobrir als participants la geologia  i la vegetació del Garraf càrstic. També van gaudir de la panoràmica que des d’aquest punt hi ha sobre el delta del Llobregat.