[ 09.11.09 ]
Taller del Consum Responsable

El passat 9 de Novembre de 2009, els alumnes del centre escolar SANT RAMON NONATO de Barcelona, van realitzar amb la Fundació Privada Sigea l'activitat: TALLER DEL CONSUM RESPONSABLE.

Aquesta activitat adreçada als alumnes de l'Educació Secundŕria Obligatňria, té com a objectiu principal de l’activitat potenciar entre els alumnes hŕbits de consum que possibilitin la reducció del consum excessiu. Donar a cončixer l’origen dels diferents envasos que consumim. Potenciar l’esperit crític davant l’elecció d’un producte, tenint en compte la solidaritat, la justícia social, la čtica i el medi ambient. Augmentar la solidaritat i donar a cončixer el comerç just.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia