[ 22.12.09 ]
Taller de joguines ecològiques a Nadal

Coincidint amb la proximitat de les festes de Nadal on el consum és molt elevat i la producció de deixalles augmenta, durant el mes de desembre  un total de 284 alumnes de nou escoles han realitzat el Taller de les Joguines ecològiques.

L’objectiu del taller de joguines ecològiques és la construcció de joguines amb la utilització de deixalles inorgàniques (envasos, cables, papers, retalls de roba.,,,) i despertar la imaginació dels alumnes per a fomentar, a la vegada, l’estalvi i la recuperació de les deixalles.

L’objectiu dels tallers ambientals relacionats amb els residus és fomentar la REDUCCIÓ de les deixalles en origen, a cada llar. També es fomenta l’ús adequat dels contenidors que a cada municipi s’instal·len per recollir de forma selectiva els envasos, el vidre, el paper i cartró, la matèria orgànica, les piles, els fàrmacs, la roba vella....

Fundació Sigea ajuda a divulgar la utilització de les deixalleries municipals per aquells residus especials que es puguin produir tant a nivell domèstic com en establiments comercials.

Els nens i les nenes de cicle inicial i mitjà de l’educació primària posen en pràctica la reutilització de deixalles domèstiques per construir les seves pròpies joguines.

Les escoles que han participat aquest desembre ha estat les següents:

nom

alumnes