[ 21.01.10 ]
Visita a la reserva natural del Remolar i les Filipines

Cinquanta sis alumnes de primer curs de l’ESO van realitzar la visita guiada per la Reserva de l’estany del Remolar i les Filipines a Viladecans el passat 25 de novembre de 2009.

Coms molts altres grups escolars que visiten la zona, van descobrir la fragilitat d’aquests ecosistemes, els seus valors naturals i la peculiaritat de l’espai envoltat de grans infrastructures.

Des de Fundació Sigea volem felicitar als alumnes pel seu respectuós comportament. També encoratjar al professors i acompanyants a seguir documentant totes les seves activitats amb les magnífiques fotografies que van realitzar.

Us volem apropar a la web de l’escola  per a que igual que nosaltres, pugueu  gaudir de les imatges captades aquell dia.

Escola el Cim de Terrassa a la reserva natural del Remolar i les Filipines de Viladecans