[ 22.01.10 ]
Reiniciem les visites escolars al parc agrari

Torna a iniciar-se el programa pedagňgic: l’Ecosistema agrari amb els alumnes de Cicle Superior de Primŕria (5č i 6č) d'escoles dels catorze municipis que formen part del Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat.

El programa es desenvolupa anualment durant els períodes d'octubre a desembre i de febrer a juny en sessions matinals de 9,30 h a 13,30 h.

En el primer període els alumnes participants es van dedicar a plantar els cultius que es cullen a l’hivern: col-i-flor, brňquil, col... ara els alumnes que ens visitin plantaran a partir del mes de febrer els cultius que es colliran cap a l’estiu.

Les escoles que ho desitgen es queden a dinar  a l’espai de pícnic que hi ha en el recinte de la masia de Can Comas.

Havent dinat, si les escoles ho demanen, poden fer el joc de l’arborčtum per descobrir alguns dels arbres fruiters que hi ha plantats.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia