[ 29.01.10 ]
Visites guiades als edificis històrics de Viladecans

Diumenge, 24 de Gener de 2010 una vintena de participants van realitzar la visita guiada per tres dels edificis històrics més emblemàtics de  Viladecans: la Torre del Baró, la casa Modolell i Can Amat.

Aquesta activitat ha estat programada pel departament de patrimoni cultural de l’Ajuntament de Viladecans, dins la programació de la Festa Major d’hivern que la ciutat celebra cada vint de gener.

Les visites comentades tenen una duració d’una hora i mitja i permeten  descobrir algunes de les estances més importants de cadascun dels tres edificis.

La Torre del Baró és un edifici medieval que va pertànyer al segle XlV a la família Burgès.

Can Modolell és l’actual Casa de la Vila, és modernista i té una torre de guaita del segle XVl.

Can Amat és una casa pairal de la família Amat que es va construir a mitjans del segle XlX.

Pati interior de Can Modolell