[ 09.02.10 ]
Control de soroll a Esplugues de Llobregat

De l’1 al 5 de febrer de 17 a 19 hores s’ha realitzat la Campanya informativa de Control de soroll de vehicles a motor de dues rodes a Esplugues de Llobregat.

La campanya ha estat organitzada pel Departament de Medi Ambient i la Policia Local de l'Ajuntament d'Esplugues amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i el servei tčcnic ambiental de Fundació Privada Sigea.

S'han fet mesures a un total de 50 vehicles, dels quals  39 van ser motocicletes i 11 ciclomotors.

Un 10% del total de vehicles van superar el límit de soroll permčs que és de 91 dBA per als ciclomotors i de 94 dBA per a les motocicletes.

Estan programats tres controls més durant l'any 2010 que es realitzaran els mesos d'abril, juny i setembre.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia