[ 03.03.10 ]
L'Hospitalet visita El Parc Agrari del Baix Llobregat

Sortides en Família

El dissabte 27 de febrer Fundació Privada Sigea va realitzar la Sortida en Família al Parc Agrari del Baix Llobregat.

Un total de 54 participants van realitzar l’itinerari pels volts de Can Comas, seu de les oficines tčcniques del Parc Agrari.

Aquest grup estava organitzat per l’Ajuntament de l’Hospitalet.

Els participants van arribar en autocar fins Cornellŕ i van travessar la passera per sobre del riu Llobregat que uneix Cornellŕ amb els municipis del marge dret.

Seguidament van fer un passeig  breu, tot caminant pel camí del riu, fins arribar a la finca de Can Comas, masia on es troben els serveis tčcnics del Parc Agrari que estŕ ubicada al Prat  molt propera a Sant Boi.

Els assistents van poder veure els conreus experimentals de la finca de Can Comas, l’hivernacle, els pous  i els canals de reg, l’Arboretum... També es van aproximar a la llera del Llobregat des d’on van poder  observar algunes aus migratňries i cončixer de més a prop el riu Llobregat.

Van completar la jornada visitant altres espais protegits del Delta del Llobregat.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia