[ 26.03.10 ]
Esplugues amb l'hora del planeta 2010

Del 23 al 27 de març, amb motiu de la Setmana europea de l'Energia, l’Ajuntament d’Esplugues ha programat diverses activitats, bŕsicament informatives, sobre l'estalvi i eficičncia energčtica.

El 25 de març es van celebrar xerrades sobre el canvi climŕtic i l'eficičncia energčtica a l'edifici Cadí i al Casal de Dones de la Plana .

El divendres 26 es va realitzar una sessió de cinefňrum al Espai Jove Remolí.

Fundació Sigea aquest mes de març ha iniciat les seves activitats als centres educatius Esplugues de Llobregat. Tot un recull de propostes variades: xerrades amb associacions del municipi, tallers i sortides per Collserola per grups escolars, etc promogudes per l’Ajuntament.

Les primeres en participar han estat El grup del Casal de dones de La Plana que van participar realitzant un taller-xerrada sobre les diferents fonts de producció energčtica i el seu ús i consum racional.

Dissabte 27 de març estŕ convocada l’hora del Planeta de 20:30 a 21:30 hores per conscienciar-nos de la gravetat del canvi climŕtic i els seus impactes.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia