[ 30.03.10 ]
L'Escola Sagrada Família de Viladecans fa "El camí de Reg"

El passat 19 de març l’escola Sagrada Família de Viladecans va realitzar l’activitat El Camí de reg amb educadors ambientals de Fundació Sigea.

Un total d’uns 50 alumnes van visitar els Vivers Gusi a Viladecans i l’horta tradicional d’en Cisco  a Viladecans.

Aquesta visita es desenvolupa al Parc Agrari del Baix Llobregat, al municipi de Viladecans.

Els vivers Gusi ofereixen la possibilitat de cončixer el planter mecanitzat per produir plantes que després els pagesos faran créixer en els seus camps de conreu. També permeten la visita dels hivernacles amb la mecanització del reg i el control de factors ambientals.

En aquesta visita els alumnes van poder observar que ja s’estava preparant una bona part de les verdures de la primavera i de l’estiu.

Una vegada a l camp de conreu els alumnes van practicar algunes feines dels pagesos, van sembrar alls, patates, planter...

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia