[ 25.04.10 ]
Alumnes de l'Aula D'extensió universitària de Sant Andreu visiten Viladecans

Diumenge 25 d’abril de 2010, una trentena de participants de l’Aula d’extensió universitària de Sant Andreu de Barcelona van realitzar l’itinerari per la Torre del Baró, Can Modolell i Ca n’Amat.

La Torre del Baró és un edifici mil·lenari. En el seu pati hi veurem llicorelles que formen les parets més antigues que daten del segle X- Xl.

Can Modolell és un edifici Modernista que té una Torre  de guaita feta construir per Felip ll. A l’actualitat hi ha dependències municipals de l’àrea d’alcaldia de l’Ajuntament de Viladecans.

Finalment, la visita a Ca n’Amat va permetre que els participants recordessin molts objectes que per a ells havien estat quotidians al llar de les seves vides. En aquesta casa pairal senyorívola hi ha un recull variat d’eines del camp i de la vida quotidiana.