[ 25.06.10 ]
Escoles de Cornellà a l'Hort dels avis

L'Hort de l'avi és un programa educatiu que promou l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat i que realitza fundació Sigea als horts municipals que té la ciutat.

Acabant el curs les escoles participants en el programa pedagògic l'Hort de l'avi han passat a fer la collita dels productes plantats mesos enrera.

Ha estat un moment molt esperat per tots els participants ja que l'hivern plujós i la nevada del mes de març van fer malbé les primeres collites i per tant es va endarrerir la cloenda d'aquesta activitat.

Finalment es va realitzar una segona collita en la que els alumnes van treballar de debó plantant més que els corresponia per a que els primers grups també poguéssin collir.

Des de finals del mes de març i el juny les escoles han vingut  i cada nen i nena s'ha endut cap a casa una hortalissa de l'hort.

Tots hem après com l'agricultura depèn de molts factors i en especial de la  meteorologia.

Esperem repetir l'experiència l'any vinent doncs enguany ha estat molt ben valorada pels educadors i mestres.

Es tracta d'una activitat de fomenta el consum saludable de verdures produides a nivell local, al Parc Agrari del Baix Llobregat. També es valoritza l'ofici dels pagesos tradicionals de la zona i el valor del territori agrari.