[ 30.09.10 ]
Fundació Sigea reconeguda amb el distintiu SICTED 2010

El  22 de setembre es va realitzar  a la Casa Llotja de Mar (Barcelona) la 4ª Trobada de Destinacions Turístiques SICTED-Província de Barcelona i l’acte de lliurament dels Diplomes SICTED 2009/2010.

Fundació Sigea ha estat reconeguda novament amb aquest distintiu.

Aquest acte, organitzat per la Diputació de Barcelona, a través de la Delegació de Turisme i la Cambra de Comerç de Barcelona, va comptar amb la  presència d’autoritats d’alt nivell polític i institucional com són el Director General de Turespaña, el Director General de l’ICTE i la Presidenta de la comissió de Turisme de la FEMP, com a reconeixement d’un projecte consolidat tant territorialment com a nivell empresarial i que ens referma com una destinació de referència en la implantació del sistema.

L’acte va concloure amb una activitat a la tarda que consisia en una visita guiada oferta per  Cambra de Barcelona i la Diputació de Barcelona, al Museu d’Història de Catalunya, prèvia inscripció.