[ 14.10.10 ]
Celebració del dia mundial de les aus

Fundació Sigea va participar els  dies 2 i 3 d’Octubre de 2010 en la celebració del dia mundial de les aus al Delta del Llobregat.

L’activitat es va desenvolupar a l’espai de les Bases de Can Dimoni a Sant Boi de Llobregat. Aquest espai es troba a la plana agrícola del municipi de  Sant Boi i estŕ format per tres basses artificials recuperades i naturalitzades que forment part dels espais naturals del Delta del Llobregat.

Els assistents  venien des del municipi de Sant Boi tot passejant en un carruatge de l’Ajuntament.

A Can Dimoni es van fer itineraris, observació i anellament d’aus i l’alliberament de dos mascles i una femella d’ŕnecs coll verd.

Van participar al voltant d’una cinquantena de persones provinents de l’associació de puntaires, l’associació fotogrŕfica i l’ADF de Sant Boi de Llobregat encara que  també es van afegir alguns particulars.

El Consorci per a la protecció i la Gestió dels Espais Naturals del Delta de Llobregat, amb la col·laboració dels ajuntaments de Viladecans, el Prat i Sant Boi,  va preparar un cap de setmana ple d’activitats per gaudir en família dels ocells de la zona.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia