[ 01.10.10 ]
Fundació Sigea inicia les Activitats ambientals a Sant Adrià del Besòs

Fundació Sigea ha iniciat aquest mes d’octubre les activitats a Sant Adrià del Besòs organitzades pel Departament d’Ecologia Urbana d’aquest municipi.

L’activitat es va desenvolupar a l’espai del Parc Fluvial del Besòs. En els darrers anys el riu Besòs ha viscut una transformació molt notable i s’ha integrat en la ciutat  gràcies a les actuacions que s’han realitzat de millora i condicionament  de l’entorn del riu.

El Parc Fluvial del Besòs té una superfície total de 120 Hectàrees repartides entre els municipis de Montcada i Reixac, Santa Coloma de Gramanet, Barcelona i Sant Adrià del Besòs.

Els primers participants d’aquest curs han estat els alumnes del centre de formació APRODISA.