[ 30.11.10 ]
Nous informadors ambientals a Sant Just Desvern

Fundació Sigea ha realitzat el curs d’Informadors Ambientals organitzat per l’Ajuntament de Sant Just Desvern.

Es tracta d’un pla d’ocupació en el que els participants tenen com a objectiu fomentar la millora de la recollida selectiva de residus i l’ús adequat dels contenidors entre els ciutadans. També realitzaran tasques com la recollida de dades per actualitzar la informació de la recollida de residus en el comerç, el control d’abocaments, etc.

La formació ha contingut classes teòriques i visites a diferents instal·lacions de tractament de residus: Ecoparc de Barcelona, planta de Compostatge de Torrelles de Llobregat, Deixalleria municipal de Sant Just Desvern, Fundació Solidança i planta de triatge de Gavà Viladecans.