PATRIMONI NATURAL
>> Patrimoni
[ 22.11.12 ]
2012 Marketplace

El 16 de novembre de 2012 es va celebrar al Jadí Botànic de Barcelona el primer marketplace ambiental de col·laboració entre entitats i empreses

L'objectiu és els d'estimular la col·laboració i afavorir el contacte entre les entitats del tercer sector ambiental i el món empresarial. Hi van participar 75 empreses i 170 entitats. Experiències exitoses demostren el benefici mutu al que s'arriba a través de la cooperació:

"Una empresa catalana de aparatos médicos consigue desarrollar con éxito un nuevo producto de distribución mundial a través de la colaboración con una entidad ambiental"

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, va presentar el Marketplace,el primer marketplace ambiental que organitza el Departament conjuntament  amb el Club EMAS, dins el projecte Tándem, de col·laboració entre e,preses i entitats del tercer sector ambiental ade Catalunya.

Es va dissenyar un espai on les entitats podiem exposar i presentar els nostres projectes i a la vegada contactar.

Fundació Privada sigea pa tenir el seu espai a l'exposició en format pòster on vam presentar el projecte de l'Espai agroamnbiental del Delta del Llobregat. En aquest espai, per exemple hi havia exposats amb el nostre, un total de 55 projectes.

En el MARKETPLACE també es van poder veure exemples de col·laboració realitzades con les que s'estan realitzant a l'actualitat.

Experiències exitoses com un receptor d''ultrasons per detectar rat-penats, un hort terapéutic....