La Setmana Europea de la Mobilitat (SEM) d’aquest any tindrà com a lema «Per una mobilitat sense emissions» i se celebrarà, com és habitual, del 16 al 22 de setembre. El lema vol transmetre la voluntat, expressada per la Comissió Europea, d’arribar a la neutralitat en emissions de carboni al 2050. A més, també s’incidirà en la importància de l’accessibilitat en els transports sostenibles i la necessitat de promoure un sistema de transport inclosiu per a totes les persones.
Amb aquest lema, la Setmana del 2020 ens anima a moure’ns de manera sostenible, saludable i segura: caminar o anar en bicicleta són activitats beneficioses no només per a la nostra salut i per al medi ambient, sinó també per la nostra butxaca!
L’Ajuntament de Viladecans obre la carretera B-204 a la ciutadania i la talla als vehicles tots els diumenges, des d’aquest diumenge 27 de setembre fins el diumenge 29 de novembre per a donar més espai a les persones per a la pràctica de l’esport d’una manera segura i amb la distància interpersonal adequada. D’aquesta manera, a més de fomentar hàbits saludables, s’afavoreix la connexió amb la zona natural i la platja de la ciutat en aquests moments.
Des de Fundació Sigea hem preparat per a tots aquests diumenges, dues activitats que fomenten aquesta mobilitat sostenible i amb zero emissions: Un itinerari en bicicleta i una passejada en carro de cavall!
Us convidem a fer un recorregut en bici pel Parc Agrari del Baix Llobregat, que ens aproparà fins a la nostra finca: l’ESPAI AGROAMBIENTAL DELTA DEL LLOBREGAT, on les nostres protagonistes passaran a ser les GALLINES! T’ho perdràs?
També hem preparat una ruta en carro de cavall, amb el nostre Bruce, un hispano-bretó que ens portarà a fer un passeig com els d’abans, amb 0 emissions i gaudint del Parc Agrari de Viladecans des d’una perspectiva diferent!
T’estem esperant! T’apuntes?
- Preus de la promoció de tardor 2020:
- Tots els diumenges des del 27/9/20 fins al 29/11/20 el preu de totes dues activitats és de 100€ per grup
- L’HORT EN BICI: màxim 8 persones. Fundació Sigea posa les bicicletes.
- MATINS A PAGÈS: màxim 6 adults o 4 adults i 4 nens
-
- El descompte per aquesta tardor és del 25% (75€ per grup)
-